Friday, October 17, 2008

Kelab Lumba Kuda..

Lori Ke-3 yang aku selisih tengah lebuhraya

Minggu lepas aku ke utara tanahair untuk menguruskan hal pusaka. Melalui lebuhraya PLUS, kenderaan berat ini sentiasa berada di jalanraya. Kalau sebijik dua tak apalah juga..Rasanya lebih 4 bijik kenderaan sebegini aku temui..

Yang aku ingat kenderaan Kelab Lumba Kuda Selangor dan Kelab Lumba Kuda Pulau Pinang. Bergerak mematuhi had laju dan konsisten..

Tapi aku tak pernah jumpa kenderaan Kelab Sabung Ayam, Kelab Laga Lembu atau Kelab Laga Ikan..Agaknya tak standard kot..

4 comments:

R@duan said...

Ini lumba kuda punya ada masyuk manyaak maaa!

Tauke Warung said...

agaknya sbb laga lembu,sabung ayam dan laga ikan tu menyiksa hewan kot...hehe

SITI NORBAINI said...

permainan orang berada...
tapi main kuda nie meyiksa poket

Anonymous said...

Hanya berpikir saya akan komentar dan mengatakan tema besar, apakah Anda kode itu untuk diri sendiri? Benar-benar terlihat lebih sempurna!