Friday, July 24, 2009

Not Again..


Masuk hari ini, sudah 3 kali aku rasa tak sedap tekak dan tak sedap badan. Ia tiada kena mengena dengan flu babi, kangaroo ataupun tupai, walaupun aku baru balik dari Bali :)

Tapi tadi agak kronik...aku hampir tidak boleh bercakap dan nafas terputus-putus. Dan kejadian itu berlaku dipejabat. Nasib baik dia tidak berkerja hari ini dan aku mahu balik dan berehat. Sakitnya sangat dasyat..tapi aku dah ok selepas makan beberapa biji ubat kuning.

Nak balik..nak rehat dan nak main Wii....
Tqs Alhadi 4 rescuing me..

Dada sangat sesat still aku refuse untuk ke PPUM..kenangan di sana masih menghantui aku!
Dan aku masih gagal menggunakan inhaler yang dibekalkan..

Kali ini aku tak salahkan cuaca lagi..tapi aku salahkan diri aku. Mungkin ini dugaan-Nya atas pemberian yang indah semalam.

2 comments:

Zafrina said...

kenapa ni?? cuba cerita kat aku.. tapi ape2 hal, jaga diri k..

SITI NORBAINI said...

ish..demam teruk la...
tapi ok dah..jom la lepak2 minum..