Saturday, April 25, 2009

Proton Exora

Dalam banyak-banyak design kereta keluaran proton, aku rasa Exora tergolong dalam ketegori ok dan boleh tahan. Aku masih tak boleh menahan rasa lucu dengan rekaan JUARA yang aku sifatkan seperti peti ais bergerak / mesin basuh bergerak.

Hitam Itu Menawan..

Kelabu..dah banyak di jalanan
Biru Yang Chunz..

Adakah aku akan memiliki kereta ini? Pengejar Masa kata 'tunggulah ada 2-3 anak' barulah terfikir nak tukar kereta. Aku tak pasti dengan meletak gambar teh ais tergantung ini akan membuatkan Bidan Jenab teruja untuk memiliku Exora.


Exora? Namanya pun tak patriotik..Tak melambangkan ke-MALAYSIA-an langsung.

2 comments:

Al Hadi said...

tapi menarik gak exora tu...

SITI NORBAINI said...

ok...bole tahan
tengok dulu komen orang ramai pas diorang dah guna